La oss bare le av det.. OK?

Og så lang tid tok det før jeg ble lei av blogspot..
Så ja, begynner med wordpress igjen. Beklager tullballet.


Uansett,
så har jeg omsider kommet meg til Japan. Ikke nok med det – jeg har allerede vært her over 6 uker! Ja, og da altså uten å akkurat skrive så veldig mye om det i bloggen min. Vet du hvorfor? Fordi jeg hver gang tenker på å oppdatere bloggen, har jeg ingen anelse på hvor jeg i det hele tatt skal begynne. Så mye har skjedd i det siste; jeg har vært igjennom to fantastiske orienteringer i Sverge og Tokyo, jeg har møtt værtsfamilien min, begynnt på en japansk skole, fått nye venner, går på softball omtrent hver dag, nettopp kommet hjem fra Kyoto, og en hel masse annet jeg har lyst til å skrive om, men som er umulig fordi jeg rett og slett ikke har tid eller tålmodighet til å skrive så mye… Oj, ble visst bare en masse bortforklaringer her. Bleklager det.

Likevel, jeg kan foreløbig røpe at jeg har hatt en fantastisk tid forløbig!!
Blir å skrive litt generelt senere. Som veien til skolen, klassemiljøet mitt, om å bo i en japansk familie, og litt sånne ting. 🙂

Kommenter om det ern oe spessielt om Japan du vil vite om; lettere for meg å skrive om det er etter ett spørsmål eller to.

1 Responses to La oss bare le av det.. OK?

  1. Marianne Moxnes sier:

    ja det må du 😀 eg vil hør alt 😀 du må lægg ut bilda, va så snill 😀 også fortæll alt om skolen, unfiform, mat… aaah, eg vil vetta ALT 😀

Legg igjen en kommentar